Friday, August 24, 2012

The Sun | Παράκουσε το παλάτι και δημοσίευσε το γυμνό Πρίγκιπα!

 

Κλείσε την εκπομπή σου!

Η δημοφιλής Βρετανική εφημερίδα «The Sun» παράκουσε τις εντολές του παλατιού και συγκεκριμένα των νομικών συμβούλων του Πρίγκιπα Κάρολου και δημοσίευσε στο σημερινό της φύλλο τις φωτογραφίες του γυμνού Πρίγκιπα Harry κατά τη διάρκεια των διακοπών του στο Las Vegas.

Από την πλευρά της εφημερίδα, η οποία ανήκει στον αυτοκράτορα των ΜΜΕ, Rupert Murdoch, με δισταγμό πήρε την απόφαση να δημοσιεύσει το υλικό με τις ατασθαλίες του «μικρού Πρίγκιπα» καθώς όπως υποστηρίζει αφενός ετίθετο το θέμα της ελευθερίας του τύπου και αφετέρου ήταν παράλογο από τη στιγμή που είχαν πρόσβαση στις φωτογραφίες εκατομμύρια κόσμου μέσω διαδικτύου να μην μπορούσε να τις δημοσιεύσει η εν λόγω εφημερίδα με 8 εκατομμύρια αναγνώστες ημερησίως.

via]

0 comments:

Post a Comment